vrijdag 14 oktober 2011

We moeten iets met Social Media!

Deze opmerking wordt steeds vaker gehoord in vergaderingen of op de werkvloer. Wat het bedrijf precies moet gaan doen met Social Media of wat de doelstelling is blijft dan vaag. Vragen over AdWords, een nieuwe website of het aanpassen van een website blijven ook vaak ergens hangen. Een training of het inschakelen van een specialist is vaak de beste optie. De vraag is dan: Welke partij is betaalbaar, betrouwbaar en kwalitatief goed?

Vind eenvoudig een specialist

De keuze voor een internetspecialist of trainer is niet eenvoudig. Het kost een bedrijf te veel tijd om allerlei bureaus te bellen en een offerte uit te laten brengen. Het is een stuk eenvoudiger om online heel specifiek in te vullen wat voor offertes je wilt ontvangen, hoeveel en op welke termijn. Het aanvragen van offertes kan heel gemakkelijk via SEO marktplaats. De aanvrager krijgt via email gratis offertes opgestuurd van specialisten in hun vakgebied. Doordat er concurrentie is zijn de prijzen in de offertes scherp en de kwaliteit van de offerte hoog.

Kwaliteit kiezen

Ontvangen offertes zeggen natuurlijk nog niet alles. Een offerte geeft een indruk van het bedrijf dat u in een gesprek beter kunt leren kennen. Met welke partij u in gesprek gaat hangt natuurlijk af van de offerte. Daarnaast is het verstandig om te kijken naar de referenties of het portfolio om een indruk te krijgen van het internetbureau. ZZP’ers, ondernemers en mensen uit het bedrijfsleven vragen gemakkelijk en gratis offertes aan via SEO Marktplaats.

 

 

--
Over de auteur

SEO Marktplaats brengt opdrachtnemer en opdrachtgever met elkaar in contact op het gebied van website design, development en exploitatie waaronder SEO. Een goede prijs en minder tijdverlies bij het zoeken naar de juiste specialist.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten